субота, 27. фебруар 2016.

Buđenje inspiracije,

Ovo je jedna od onih običnih priča koje nastaju sasvim spontano i neusiljeno, kao kada neko od srca piše svoje prvo ljubavno pismo, ... Čisto, iskreno i sa srcem, ... Potpuno ogoljeno,... Bez maski i drugih lica,...
Sve moje inspiracije su takve, ... Spontano kliznu u moj život,... Menjajući  i oplemenjujući ga za uvek,...

Uvek sam bila kreativno dete i malo gde sam imala mira,... Puni sjaj svoje kreativnosti sam pokazala sa svoje 4 godine, kada sam crveni lak za nokte prosula po drvenom stoliću i parketu, a sa toalet papira sam izrezala cvetiće i stručno napravila svoj prvi mozaik, koji i dan danas postojano stoji na vratima stolića i nikada ga niko i ni sa čim nije uspeo skinutu,... A pokušavali smo verujte mi :) 
 Likovno mi je uvek bilo super, al sam se neretko sa svojim nastavnikom raspravljala oko upotrebe kista koji je po meni bio sasvim suvišan,... Čemu kist kad imam prste, koji idealno ostavljaju taj nesavršeni sklad boja, koji se kistom malo kad može stvoriti,...

I tako je sve to bivalo, dok se nije rodila moja prva maza,...koja je u sekundi postala smisao mog života i moja prava inspiracija,... Posle više od deceniju zabavljanja odlučili smo da je vreme i da smo spremni da na ovaj svet donesem jedno malo biće,... I došlo je,... Toliko malo i savršeno,... Za mene idealno,... Sve se nekako poklopilo,... Ma šta da vam objašnjavam kako se to stvari same od sebe poklope,... Dovoljno je samo da vam kažem da sam je rodila na svoj rođendan,... :) I pri našem prvom kontaktu znala sam da ništa više neće biti isto,... I nije,...

Sa njenim odrastanjem postajala sam sve slobodnija i otvorenija za nove kontakte i nove ljude,za nove ideje i nove izazove,... Postala sam bolji čovek,... Postala sam majka,...

Nastao je nepresušni izvor inspiracije,... I tako je nastalo i to Inspirisana Anđelom, koje sve inspiriše na nešto više, Božansko, a mene na ljubav, dete-sada već decu, odrastanje i razvijanje, svakodnevicu i one male svakodnevne izazove sa kojima se mi roditelji borimo da bismo bili za njih idealni, a opet ostali svoji.

 Ovo je moj prvi post, pa ne bi bilo dobro da bude i najduži, zato da sumiramo. Ovde ćete naći sve one male sitne priče koje se tiču nas majki i naših svakodnevnih borbi,.. Sa sobom, sa vremenom, sa kilama,... Sa čime god,... Sa kreativnošću i promenama, ... Hrono ishranom,...
Vi predložite, a ja ću pisati,...

Do sledećeg posta,...Želim vam da na posao idete drugim putem,... Da ostavite pljavo suđe na sekund i da pustite svoju najlepšu pesmu i zaplešete sa kim god,... Da jednom dnevno uradite bar jednu stvar za sebe i jednu za nekoga, pa taman to bilo i pridržavanje vrata od lifta,... Promenite svoju rutinu i verujte mi i svakodnevica će vam se menjati,...
Inspiracija će se buditi, a jednom kada se pokrene,...ništa više neće biti isto.


Нема коментара:

Постави коментар