петак, 27. мај 2016.

Bile HRONO ili ovo ono, ovo su najbolji recepti za kiflice

               Bila velika ili mala, kuhinja me uvek oduševljavala,...Naprosto volela sam da prčkam svojim rukama po tim policama i da mešam kojekakve začine,..Da od ničega napravim ništa,...
                   Al najviše sam se divila nečijim kiflicama kada odem u goste,... Teta Nena pravi divne i uvek joj uspeju,mada ona to neće priznati :) A moje,...Moje su uvek bile da te Bog sačuva,...Il premale il prevelike il prepečene il nepečene, il premekane il tvrde da zubi odtpadaju,...Nedaj Bože na pod da koja padne, osta rupa,... Ima dana kada bi mi oružani list trebao za njih,...
                   Ma bila sam diduk za dizana testa, pa to ti je,... I onda se zainatim, pa pravi danima za redom i onda shvatim,..
              AKO NEKO KAŽE STAVI KAŠIKU NEČEGA, NIJE BUDALA I NIJE NAPISAO BEZVEZE TU KAŠIKU-uglavnom :) 
                     Jesi ti pekar-nisi, jesi kuvar-nisi, jesi poslastičar-nisi, jel 30 godina za redom svaki dan mesiš testo-ne, pa šta se onda praviš pametna,... Samo dodaj šta piše i kako piše i SAČEKAJ kvasac da odradi svoje.
               
                       I pre par dana,...Mariji se bliži prvi rodjendan, pa valja slaviti, drugarica mi se javi sa najboljim receptom za kiflice po kojem sam ikad pravila, a bilo ih je ihi hi i napravim kiflice boli glava.

RECEPT-OVO I ONO :) 

U 1/2L mlakog mleka dodajte kašikicu šećera, 2 kašikice brašna i kvasac i promešaj. Ostavite da kvasac proradi. U čijiju stavite 1 kg brašna, 3 kašikice soli i  2 dl ulja. Kada kvasac proradi dodjte ga u brašno. Mesite i ostavite da nadođe na sobnoj temperaturu. Kada se testo udupla, ponovo premesite i pustite ponovo da nadođe. Na posletku premesite i podelite u 6 lopti. Svaku razvucite i isecite na trokute. Od jedne lopte bude oko 8 trokuta. U svaki stavite malo margarina i punjenje od sira, šunke il čega već i motaj kiflice. Na kraju ih poredajte u pleh obložen pek papirom, pustite ih da se odmore, oko 15 min.  pa ih premažite  žumancetom i dodajte po želji susam, kim,mak il šta god. Potom pecite  na 200 stepeni, 20 minuta.

Prste da poližeš


             A danas sam se nakanila ponovo da idem na hrono ishranu, pa sam za ukućane napravila ovu varijantu, ali uz dodatak integralnog brašna, a za sebe Hrono kiflice i recept delim sa vama jer su BAŠ mmmmmmmmmmm


RECEPT-HRONO KIFLICE

Pomešate 200 grama brašna po želji (ja sam integralnog), 1/2 kašičice soli i 1/2 praška za pecivo,  a zatim dodate2 kašike ulja i 125 ml vode i sve zamesite. Na radnoj ploči pospite malo brašna i doradite testo. Razvijte ga u krug a zatim nožem isecite trouglove, ja sam napravila osam. Potom stavite punjenj sveži sir ili feta ili šunka i motajte kuflice,... Pecite ih 20 minuta na 200 stepeni.

Izgledom nisu baš nešto, al su do sad najukusnije koje sam pravila.


PRIAJTNO!

Нема коментара:

Постави коментар