недеља, 15. мај 2016.

Hrono i ja, Tromesečni program mršavljenja, početak kraja i nazad

Nema, me nema , a sad kad se raspišem dosadiću vam kao i ova kiša koja danima ne prestaje da pada, a kako su najavili prestati skoro neće.

Završeno je još jedno poglavlje mog života.

Naime, pre tri dana završio se moj tromesečni program mršavljenja i mogu vam reći da sam i više nego zadovoljna rezultatima. Bilo je tu svega i uspona i padova i upale mišića i ZNOJA,... Krvi nije bilo :) , a moglo je lako. Upoznala sam divne žene, koji su se na ovaj ili onaj način našle u istom sosu kao i ja ( :))))) opet nešto jestivo ). Zajedno smo se borile i mogu vam reći PONOSNA sam na NAS.

Dobar deo grupe je ostao do samog kraja, a verujte mi uz današnji tempo života to nije ni malo lak zadatak. Svaka čast onima koji su neke od nas postideli, jer su 100 % prateći hrono ishranu i treninge uspeli da omršave i 25 kg, a Sanela koja je bila u mojoj grupi je skinula oko 21 kg i ona je moj uzor i pokazatelj da se može, svaka joj čast na tome (da nije jela paradaiz naveče skinula bi i 25, al šta da se radi) :)
Niko iz grupe nije omršavio manje od sedam kg ( sad će neki reći šta je to) PUNO. Puno je snage, znoja, vremena, živaca i odricanja uloženo u tih 7 kg, puno je snage potrošeno da bi se pokrenulo i samom sebi dokazalo da se može. Verujte tih minus sedam kila vide svi i oni koji to ne žele da priznaju vide, a što je najbitnije vidimo ja, ti, i svako onaj koji je te iste kile izgubio. Znate li koliko je dete od sedam kilograma,... Vi što sada mračite, razmislite malo o tome,... Kako bi se osećali kada bi za sobom po celi dan nosili dete od 5 kg, a kamo li od sedam kg,.. Ne, nije lako.

Moj uspeh je i više nego vidan,... Vidim ga ja i to je ono što je bitno,... jer ovo je nešto što je bilo samo za mene i zbog mene,... Omršavila sam oko 10 kg i što je još je najbitnije, za tren oka prepešačim 3,5 km-koliko ima od moje kuće do kluba, odradim trening i peške se vratim, pri tom hodajući na oblacima od zadovoljstva i sreće i nastavim dalje, ispunjavajući obaveze puna energije i elana. I kad ne mogu na trening udavila bi nekoga, verujte mi.  Imam snage kao nekad, pa možda i više,  Simona nas je doterala do te mera da nam čučnjevi dodju kao odmor, marinci kao razonoda, a izdržaj od celog minuta dečija igra, a zahvaljujući Lidiji i Ozrenu uradimo i po 500 trbušnjaka eto tek tako.  Nema više onog osećaja, da sam kao foka kad legnem na strunjaču  :) Ne, više se ne valjam po strunjači pateći se da svoje telo dovedem u ravnotežu, negu u startu sa lakoćom mogu da uradim vežbu, pa ponekad i na teži način.

Meni koja sam uvek bila u pokretu ovih gubitak ovih 10 kg je bio pravo olakšanje, što ne znači da stajem,... Dugačak je predamnom put,... Još ja imam bitaka sa mojim malim demonima. Ali pobediću, ne brinem,...

A borite se i vi. Nije lako, ali vredi i što pre krenete to će biti bolje.

Ako vam treba savet, podrška, mišljenje il šta god (osim para :) ) potražite me,...
Što moj duhovni vođa i prijatelj kaže: Udaljena sam tek jedan klik na tastaturi.

Veliko HVALA L-FIT studiju i Lidiji Ljubičić koja je pokrenula ovaj Besplatni tromesečni program i na taj način omogućila da i oni koji su u lošoj materijalnoj situaciji mogu da treniraju ili što je betere kao što je nas sa izgovorima uskratila za bilo koji izgovor,...tipa nemam para, vremena, ko će čuvati dete i na taj način me motivisala da se pokrenem. Hvala i pre svega Simoni-ipak smo mi njena grupa :) ,  koja nas je svojim osmehom, snagom i autoritetom, iako mlađa od svih nas, terala da od sebe dajemo 100 % i da uvek uradimo i onih deset, što samo mislimo da ne možemo. A naravno hvala i vikend treneru Ozrenu, na čijim treninzima više nisam, nego što jesam bila,  koji nas je naučio kako se ispravno rade vežbe i da dišemo :)

Hvala i vama koji ovo čitate i želim vam reći,...
Sve ono što možete uraditi danas, ne ostavljajte za sutra,...Ostavite izgovore za sobom i pokrenite se što pre.

Vidimo se u nekoj novoj priči, vrlo brzo,... ili u parku Mladen Stojanović na "Treninzima na otvorenom"-"Nectar outdoor fitness"

"Nektar outdoor fitness"

Više detalja na: http://www.nezavisne.com/novosti/banjaluka/Treninzi-na-otvorenom-u-Banjaluci-trajace-do-1-avgusta/251399
"Nektar outdoor fitness"

Više detalja na: http://www.nezavisne.com/novosti/banjaluka/Treninzi-na-otvorenom-u-Banjaluci-trajace-do-1-avgusta/251399


Нема коментара:

Постави коментар