понедељак, 16. мај 2016.

Nespavanje, razmišljanje, moje Udruženje Draganasgarden i ja,...čista konfuzija :)

PS. Čitanje ovog teksta se nepreporučuje nestrpljivim ljudima i onima koji ne znaju čitati između redova.
Moguće posledice,... konfuzija, vrtoglavica,umor i suze 

:) 

Besposlen čovek, nađe vazda sebi nešto da duma, ... 

Pa tako i ja, naročito noću, kad sav normalan svet spava,... Umesto da između dva dojenja, legnem i spavam, ja nađem vazda nešto da me ometa,... Nije bitno da li je to ona majica koju sam sa stolice zaboravila staviti u  veš, ili mi je neko nešto rekao, a ja zaboravila, ili je to onaj pauk što danima čuči u istom ćošku, al mi eto baš sad smeta,... Ili je to stvarno neko od pitanja koja me baš muče,... Kako naći posao?, Da li sam trebala galamiti na dete? Šta kad se zaposlim?
 IL
Otkud ja u Udruženju?kao što je to noćas bio slučaj.
Ma znam ja otkud tamo,...Nego sam se u poslednje vreme malo "pogubila" što bi se reklo,... Izgubi se i normalan čovek ponekad, a kamo li ja koja već skoro četiri godine nisam noć u komadu odspavala, pa i sova bi se pogubila :) 

Elem,... divnih žena u tom mom udruženju ima i što su kreativne, lepe i sposobne, da te Bog sačuva i svaka je po nečemu prepoznatljiva i svaka ima svoj bren, i stranica im je sređena, ....

Sve znaju sve, al se tačno zna da :

*Sanja pravi najlepše male lutkice, što sam ikad videla, 
*Dubravka, pravi sapune koji mirisom su odavno prešišali sve Pariske note, 
*Lepa veze tako sitno, detaljno, lepo i uredno, da joj ni jedna mašina ne može ni prići, 
*Sanja svojim nakitom sa motivima Zmijanjskog veza ruši sve granice i otvara sva zatvorena vrata, 
*Nikolina, svojim dekupažom prkosi svim perfekcionistima jer joj radovi nemaju ni packe,..toliko su savršeni da ni mašinski printovi ne bi bili toliko efektni, 
*Senka ima takve torte da joj Cake Boos može biti učenik, a 
*Roza hekla,ljudi moji, igračke koje samo što ne progovore, 
*Sanja svojim romantičnim dekupažom pomiruje prošlo i sadašnje doba i baš kao što 
*Radosna svojim dijademama, tako i Sanja vraća neke stare motive u novom ruhu, itd,.....
*Dragana-je vođa tima,...
*Dragana Čorokalo, ljudi moji hekla srebrnu žicu i od nje pravi kreacije da ti pamet stane,
*Slava od polimerne gline čuda pravi,
*Moja Dragana pored toga što ima najdivniji osmeh na svetu, pravi takve leptir mašne, rajfove i ogrlice, da  bi se cela Francuska u njih zalljubila,
* Nemanja, kuca, piše, prepisuje, projektuje,...
*Nensi, pravi nakit od gline i perlica
*Sonja, je celokupan umjetnik u carstvu vajarstva
*Tatjana svojim nakitom pomera granice realnosti i grafike i unosi nas u neku drugu dimenziju i u neki drugi svet samo njoj znan
*Rada tka vunu u najmodernije komade odeće
*Danijela ima svoje grafike i minijature, koje se smeše očima deteta,
*Helena radi svilene šalove,
*Alisa je slikar čiji radovi se osmehuju i krase mnoge odjevne predmete,
*Marijana, je majstor tekstila, 
*Svjetlana poseduje carstvo krema i pomada,
*Brana, pored toga što nas svojim humorom do suza dovede, hekla od igle do lokomorive,
*Snježa je tu da sve ublaži i da svojim dekupažom dah tradicije, romantike i shabby stila vrati,
*Ljiljana je tu pored lepote i odjelca za životinjice donela, a
*Biljana nam je svet kapa podarila,
*Jovanka, Anđele osmehom probudi i lepotu romantike na drvetu probudi,...
*Slobodanka heklaricom sve dečije mašte ostvari,.a
*Jelena Vavan nam mladanački duh podari,...
*Ivana, voli pse, prirodu i radi končani nakit u duhu geometrije.
*Darko je tu da nam u svako doba podršku pruži.
 
 A ja,... vazda negde, jurim žurim, stranica u konfuziji teškoj,...nit se zna ko pije ni ko plaća,...Kaže jednom neko, eto i to sam zaboravila,.... Ko li reče?,... I posle dva dana,...ne setih se,... :)  
Kaže neko, a jes ti lepa ona fotelja što si pravila,.... "Kuuuukkuuuuu majko koja fotelja, pa zar i to još da učim?" :) 
Igrala žena igricu i dopala joj se fotelja i bum objavi sliku,....

 Eeeeeeee moja ti, pa ne vodi se stranica tako, nije to buvlja pijaca, pa šta ti imaš, a ti izloži. Tu se gospoja tvoji radovi postavljaju,   pa onda ponekad napišeš nešto o njima, pa i cenu neku okačiš,... A jes šta ja tebi da pričam pa ti i kalkulaciju radiš ne znaš svoj rad da oceniš, pa ako ti se učini da je velika cena mušteriji ti sama od sebe ukradeš.,...
A i radiš svašta, Bog ti dao,... Od cvetića i mafinića, do suknjica i dekupaža, restauracije i recitacije. Aman zaman ženo,... jest nema šta sve je lepo i sve je to divno,... Al de se opredeli već jednom,... Jesi poslastičar il keramičar, jesi šnajder il slikar,... 

I tako svađam se ja sama sa sobom i utom se začu Marija i ja je nahranim i legnem i zaspim ko top,... 
Probudim se ujutro, a i dalje ne znam glavni atrtikl,...
 Zazvoni telefon,... kaže drugarica, piši recept i ja zapišem,...

Ooooooo,... ne da đavo mira,... i ja zasučem rukave i napravim sve po njemu i naravno u zadnjoj turi dodam svoje i ,...napravim najlepše kiflice do sad,...


... Dumam,dumam i Klik,... 

pa primila me žena mafine da pravim i slično, a,... najviše se zna za moj Banjalučki kolač, pa ni iz kuće mi niko nije gladan otišao,...Valjda ima nešto u tome :) 

I konačno skontam,...Ma najbolje bi bilo da ja promenim svoje profesionalno opredeljenje i da se specijalizujem za neku radnu terapiju-negde,... Tako ću moći svo ovo znanje da iskoristim. 
Brend mi je nova Marta Stjuart, jer i ona prčka po svemu, a dobro joj ide,... Još da je naći nekog da sredi haos od stranice i da me svet vidi :)  

I? Jel još nekome nije nešto jasno,?.... Otkud ja u Udruženju?,... 

Pa otud što sam toliko kreativna da ništa "normalno"ne mogu da napravim,... Od tjesta pravim remek djelo, od običnog kolača, za koji nikad niko nije čuo pravim Banjalučki kolač sa Zmijanjskim vezom, 



  od Vaskršnjih jaja pravim slike ,









 od običnog-svakodnevnog ručka, pravim svečanu ručak,... od starih tegli, vazu, ... od stare zavese jastučnicu,... od dečije sobe,... igronicu,...


Moj kuglof ima srce, a nečiji ne može da ima ni osnovni oblik


 itd itd.










Eeee sad je i meni posle ovog teksta sve jasno.
IDI SPAVAJ, al pod hitno. :) )))))))))))))))))




Нема коментара:

Постави коментар